Студентів-журналістів столичні медіа-тренери вчили писати про економіку. Семінар у Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького організували представники Академії української преси та Фонду Фрідріха Науманна за Свободу.

Упродовж 30-31 березня зі студентами кафедри журналістики та PR-технологій займалися президент Академії української преси, професор Валерій Іванов та журналіст, викладач Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченка Андрій Юричко.

Про Фонд Науманна розповів Євгеній Лозинський — студент, що вивчає політологію в одному з університетів Німеччини та стажується у Фонді Фрідріха Науманна. Головна ціль Фонду за Свободу — забезпечення свободи та людської гідності в усіх сферах суспільства. Досягають її за допомогою освітніх програм із громадянського виховання, основ держави та права. Спочатку діяльність Фонду поширювалася на Німеччину, а нині вийшла за її межі. Представництва Фонду розміщені по всьому світу: в Америці, в Європі, в Азії, в Африці. Євгеній також розповів про можливість для студентів отримати від Фонду стипендії на навчання.

Валерій Іванов — завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики КНУ ім. Т. Шевченка — розповів про Академію української преси: «Ми є міжнародним благодійним фондом, заснованим у 2001 році спільно з громадянами Німеччини. Основна мета нашої діяльності полягає в підвищенні кваліфікації журналістських кадрів. Ми також реалізуємо проект «Програма медіаграмотності для громадян», за допомогою якого навчаємо людей критично осмислювати те, що видають медіа». Професор дав кілька порад студентам. Зокрема про те, як описувати бойові дії.

Працювати над матеріалами на економічні теми навчав Андрій Юричко: «Щоб стати економічним журналістом, треба знати теорію економіки, прочитати багато книжок. Але писати про економіку слід зрозуміло, цікаво і доступно».

Розказав і як це зробити: знати аудиторію, для якої ти пишеш, перевіряти будь-яку інформацію: «Коли ми говоримо про журналістику, про створення текстів, теле- чи радіоматеріалів, ви завжди повинні оперувати фактами», — наголосив Андрій Васильович.

Упродовж занять студенти дізналися про теми економічних матеріалів, жанри публікацій, у яких реалізуються ці теми, отримали поради щодо проведення журналістського розслідування, щодо викораистання фото- і відеоматеріалів. Усі учасники Школи соціальної журналістики виконали практичні завдання та стали учасниками майстер-класу від відомих медіатренерів.

Крістіна Орел, Лора Шумейко, 4-Р ННІ УФСК