Майбутні акули рекламного бізнесу відзначили своє професійне свято в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького. Організаторами події виступили викладачі кафедри журналістики, реклами і PR-технологій та майбутні рекламники навчально-наукового інституту української філології та соціальних комунікацій.

 На святі були присутні проректор із наукової, інноваційної та міжнародної діяльності Сергій Корновенко, проректорка з освітньо-виховної та іміджевої діяльності Галина Гаврилюк, заступник директора з навчальної роботи Оксана Іванченко, засновниці компанії «Darlid» Марина Дордука й Аліна Матвієнко, а також викладачі кафедри журналістики, реклами і PR-технологій.

— Творці реклами — дійсно креативні люди. Завдяки вам наше життя стає цікавішим і світлішим, у ньому домінують позитивні емоції та приємні теплі кольори, — звернувся до студентів проректор Сергій Корновенко.

Присутні дізналися більше про історію свята, відгадували всесвітньо відомі бренди, переглядаючи їхні рекламні ролики, та брали участь у лотереї. Також засновниці компанії «Darlid» поділилися зі студентами власним досвідом та корисними порадами. «Родзинкою» свята стала креативна фотозона.

— Мета заходу — популяризувати спеціальність «реклама та PR у медіагалузі» в ЧНУ та серед абітурієнтів, заявити всім про те, що вона розвивається. Ми маємо вже третій набір студентів і наступного року проводитимемо акредитацію спеціальності, — розповідає Наталія Ковтун, викладачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій, куратор першого набору майбутніх піарників.

Самі ж студенти вважають, що свято відбулося на високому рівні. Вони ретельно готувалися до нього і сподіваються, що присутнім сподобалося дійство.

— Завдяки активній підготовці ми здружилися ще більше не лише між собою, а й зі студентами інших груп. Це дійсно круто. Колективна робота завжди має гідний результат, і всі ми сьогодні були свідками цього, — ділиться враженнями другокурсниця-рекламниця Юлія Федченко.

Діана Мателега, студентка ІІ курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій